duminică, 19 aprilie 2009

Greetings

In sfarsit mi-am facut si eu un blog.
De cand vreau sa scriu,dar niciodata nu am avut timp sa imi fac unul.
Siiii..here I am.
Deocamdata sunt in pana de idei,e prima zi de Paste si eu stau in fata calculatorului asteptand sa vina ai mei si sa mergem nu stiu pe unde.
Deci,cum nu am nici cea mai vaga idee despre ce sa scriu,ce sa fac,dau drumul la muzica.
Ascult Vama Veche.

...
Dupa 5 minute lungi in care m-am holbat la monitor cufundata in ganduri si idei,a aparut o imagine.
Marea..
Un cuvant genial,as putea spune.
Marea ma stie de cand eram mica mica mica.
In mare m-am scufundat prima data si in mare am invatat sa inot.
In mare am ras,m-am jucat,si am plans din motive uitate de demult.
In mare mi-am inecat tristetea si m-am bucurat de viata.
Cu marea am impartasit cele mai neobisnuite ganduri,cele mai frumoase trairi si cele mai mici bucurii.
Marea o priveam in timp ce sorbeam cafeaua de dimineata,stand pe balcon intr-un sezlong care scartaia,uitat de timp si de lume.
Pe malul marii am alergat euforica,nisipul ma intepa usor..
Acolo am asteptat plina de sperante pe cineva care sa imi schimbe viata.
Si vreau,vreau,vreau atat de mult sa o revad.
Sa uit de toate ,sa ma duc la mare..sa traiesc din nou suspansul revederii.

Si vreau in Vama.
Nu din acelasi motiv din care vor majoritatea : bautura si toate cele.
Nu.
Vreau sa stau pe malul marii,sa o privesc pe ea,sa-i aud valurile inspumate cum se izbesc de stanci si sa-i simt briza racorindu-mi fata.
Sa ma plimb pe dig desculta,nisipul sa imi intepe talpile usor..
Sa merg de mana cu un "el",sa il tin strans,sa nu-i mai dau drumul niciodata.
Si cand mi-e somn,sa ma intind pe nisipul ud,sa ma trezeasca soarele care parca rasare din mare..

Vama Veche - Vama Veche

A,apropo.Mi-e dor de mare..





2 comentarii:

Randomness spunea...

Oare cui nu i'ar fi dor de mare dupa ce citeste o asemenea descriere? Pe mine, unul, m'ai facut sa tanjesc la valurile blande ale diminetii, cand "batranul" isi face aparitia si incalzeste nisipul si sufletul nostru... De'abia astept sa ajung(em) anul acesta la mare :D

Fane spunea...

Ma bucur sa vad ca inca mai exista persoane care reusesc sa vada cu adevarat,asa cum ar trebui privita,societatea in care traim;bineinteles ca este plina de defecte-muzica infecta,tot mai multi adolescenti care o iau razna,total dezinteres fata de carte etc.Cred insa ca,daca ne alegem bine anturajul si suntem perseverenti,gandindu-ne la viitorul nostru,mai putem ameliora aceste banalitati.Imi place mult ce ai scris si despre mare:d

 
designed by suckmylolly.com