luni, 20 aprilie 2009

Ce era odata..

Chiar ieri am avut o discutie foarte interesanta cu o veche prietena,pot spune,mai matura decat mine si cu mai multa experienta in viata,despre ce credeti..ce altceva decat nebunia adolescentilor din ziua de astazi..
Nu neg,si eu fac parte din aceasta generatie.
Dar majoritatea adolescentilor din ziua de astazi au uitat de respect,de "cei 7 ani de-acasa",si de bunele maniere care,dupa cum spunea mama,nu trebuie sa le uitam niciodata.
Ei bine,in ziua de astazi lumea a uitat cum trebuie sa fie.
De la limbajul acela nerusinat,pana la gesturi necugetate si lipsite de respect.

Sa nu uitam de limbajul de pe "mess".
Am vazut foarte multe postari pe bloguri pe aceasta tema.
Ma bucur enorm ca mai exista si oameni care nu au uitat regulile gramaticii zilnice,si numai spun de cele ale cratimei.
Am vazut nenumarate greseli gramaticale,cum ca "frumoaso" mai nou se scrie "frumoas-o".
Sau mai nou "m-am" este 'ma-m".
Pai ma,mai uitativa si voi,dragi copii,ganditi inainte sa aruncati cate o cratima pe unde va vine voua.
Ah,si de limba engleza numai vorbesc.

Si toate aceste erori le vad cel mai mult la aceia numiti "cocalari" .
Ok,personal eu nu as avea nimic cu ei daca ai putea merge linistita pe strada fara sa te fluiere vreunul si sa iti adreseze niste cuvinte de iti vine sa o iei la fuga ,daca nu te-ar mai trezi sau deranja muzica lor care se aude de la 3 blocuri distanta,sau daca nu ar mai vorbii atat de "stricat".
Oameni buni,eu stiu ca vreti sa fiti interesanti si sa iesiti in evidenta,dar o persoana nu se face remarcata prin gesturi lipsite de respect si maniere,sau printr-un limbaj de mahala.

Eu,una,m-am saturat de ei pana peste cap.
Si,cum am mai spus,imi pare nespus de bine ca nu toti din ziua de azi sunt asa.
Din generatia mea,adolescentii de 14-15 ani sunt putini care inca mai stiu sa foloseasca un cuvant corect,care inca au mai auzit de vechii "regi" ai muzicii,sau care au respect fata de cei din jurul lor.

Acum cateva zile m-am dus la un magazin 'de muzica'.
Pai,mi-as fi dorit sa nu intru acolo.
Unu,ba nu,doua rafturi imense,pline numai cu "manele".
Si in spate,in spate de tot,un raft cu niste CD-uri aruncate la nimereala,unde se gaseau "Scorpions" , "Queen" , "Bob Marley" , "Pink Floyd","Led Zeppelin",si altii care odata se vindeau ca painea calda.
Am ramas asa.
Oamenii de acum,si vorbesc aproape de toti oamenii,numai stiu sa aprecieze muzica veche.
Muzica pe care parinii nostrii o ascultau cand erau tineri ,muzica primilor fiori ai dragostei.
Imi pare rau,nespus de rau ca lumea s-a schimbat asa.
Au dat de faima,de bani,si au uitat cum era inainte.

Presupun ca toti vom fi la fel la un moment dat.
Si totusi refuz sa cred ca se va intampla asta..



4 comentarii:

Laura spunea...

Cat de adevarat.
Dar trist.
Cel putin faza cu fluieratu:|
O sa ajungem sa ne fie frica sa mergem pe strada:|

Vilhelm man spunea...

Paste fericit iti doresc...atat cat a mai ramas din el!

ioana:) spunea...

toti oamenii..
generalizezi.
mai sunt si unii care inca mai apreciaza.
sunt putini si poate ca nu sunt in apropierea ta, dar mai exista.
blogul, asa fraged cum e, e super.

Rux spunea...

Mersi Ioana !
Da,stiu,am cam exagerat cand am spus "toti oamenii" ..
aveam un moment de..furie :))

 
designed by suckmylolly.com