joi, 9 iulie 2009

Omul dispare,opera ramane

In viata fiecarui om,exista momentul cand totul se sfarseste.
Nimeni nu stie cand,unde,si cum.
Nu putem trai la nesfarsit.viata ne poate duce pe cele mai incurcate carari;ne poate urca pe cele mai inalte culmi;sau ne poate da lectii din care sa invete toata lumea.
Nu putem decide totul in viata;intotdeauna surprize se vor ivi peste tot.
Acum o saptamana,o stea a cazut.
O stea care a inspirat mii de oameni,o stea cunoscuta si respectata de toata lumea.
O stea care a adus o schimbare..
Dupa cum ati auzit (caci la televizor numai despre asta s-a vorbit) ,a murit regele muzicii pop,Michael Jackson.
Cand am auzit ,nu am putut crede ochilor.
Nu realizam.
La varsta de doar 50 de ani,un om care a schimbat istoria muzicii s-a stins din viata.
Cauze : multe si nesigure.
Am fost cuprinsa de o puternica emotie.
Cu toate ca nu eram o fana infocata,si stiam decat cateva melodii ale lui Michael,am realizat ca lumea a pierdut ceva.Ceva important.
Si ce imi pare rau,este ca ne dam seama ca am pierdut cu adevarat ceva,cand acesta numai este.
Este adevarat,muzica lui a rasunat timp de 44 de ani in toata lumea.
Timp de 44 de ani,omul acesta a schimbat istoria muzicii.
Dansul lui,muzica,vocea..
De la 6 ani a urcat pe scena.
A devenit o vedeta.
A reusit sa aduca ceva caldura in inimile tuturor.
Omul acesta a fost un adevarat rege,si a aratat lumii ca el poate darui iubire tuturor,ca el poate reusi.
Eu nu l-am prins in perioada lui de maretie.
Deabia ma nascusem.
Dar,muzica lui era cunoscuta de oricine.
Am vazut ceremonia de inmormantare.
De ce numai atunci lumea a cantat pentru el si l-a adus pe culmile maretiei ?
De ce numai atunci cand s-a stins,cand nu putea sa urce si el pe scena si sa cante impreuna cu ei ?
De ce nu se putea face si inainte un concert,in care sa i se multumeasca pentru tot ce a adus el lumii ?
In orice caz,muzica lui va rasuna in continuare in lumea asta.
Michael Jackson se va pastra in istoria muzicii pentru totdeauna.
Acum ne priveste de sus,se odihneste in pacea eterna.
Intotdeauna ne vom aminti de el. :)

4 comentarii:

Laura spunea...

Doamnee..Ai scris asa de frumoos:(...Dar din pacate asa se intampla mereu..O persoana este mai apreciata dupa ce moare..Atunci fiecare realizeaza ce persoana a fost...Un om care a iubit viata si copilaria...In ciuda faptului ca el nu a avut o copilarie...A iubit inocenta si puritatea copiilor si pentru asta a fost vinovat...
Insa el va fi mereu printre noi...Muzica lui va trai mereu...

INCERTITUDINI spunea...

Ma intristeaza ceea ce s-a petrecut, dar am un sentiment de impacare , ca eshti sensibila. Asha , lumea pare putzin mai buna.

naisss spunea...

te-astept pe http://pentrueisipentruele.blogspot.com.

scrie in continuare ca o faci bine:)

Masaj erotic Cluj Napoca spunea...

Intr-adevar a fost un mare artist.

 
designed by suckmylolly.com